Sounds like music!

door ohmyboho

Hoooi,
Ik heb mijn top 10 samengesteld van alle liedjes die ik leuk vind. (:


10. Love you like a love song ~ Selena Gomez ; ik heb dit liedje nou al zo vaak geluisterd alleen het blijft leuk, ik vind btw de clip wel leuk. (:

9. Simply wonderful ~ Tim Myers ; Een oud liedje, maar wel een lekker mee-zing-liedje.

8. The lazy song ~ Bruno Mars ; yeaaah BM! Ookal is het nogal een ‘foute’ tekst, het clipje is wel grappig en het liedje is ook leuk.

7. Coming home ~ Skylar Grey ft. Diddy Dirty Money ; een lief liedje vind ik.

6. Who you are ~ Jessie Jay ; Jessie J geeft mensen echt een confidenceboost met dit liedje, erg goed van d’r dat ze teksten kan schrijven én kan zingen. Ze heeft ook al het liedje ‘Party in the U.S.A.’ van Miley geschreven! (:

5. Give me everything (tonight) ~ Pitbull ft. Neyo, Afrojack & Nayer ; gewoon een verslavend leuk liedje (:

4. Man down ~ Rihanna ; ik vind het liedje een beetje vreemd, alleen het heeft wel leuke trekjes xd

3. Lighters ~ Bruno mars ft. Eminem & Royce da 59 ; Ik vind dit een mooi liedje vooral ook omdat BM erin zingt (a’), maar ook dat rappen waarbij er opeens steeds wordt gerijmd op pussy ofso; haha!

2. The big bang ~ Rock Mafia ; Haaah, zoo’n verslavend liedje. dat fluit-deuntje vind ik grappig en het clipje heeft ook wel wat, al snap ik niet helemaal waar het op slaat (a’).

1. Super Bass ~ Nicki Minaj ; Cool liedje met een leuke clip. Ik vind dat Nicki Minaj steeds beter word, ze wordt ook steeds bekender.

Dat was mijn top 10. Hope you likee?

XOXO

