make-up world!

door ohmyboho

Helloo,
ik heb verschillende make-up die ik zelf erg goed vind en die ik ook aan jullie zou aanraden:


– Mascara; false lash effect van max factor. Het kwastje van deze mascara is van rubber en geeft je wimpers daarom volume én lengte!


– Eyeliner; masterpiece glide and devine van max factor. Het is een eyeliner waarbij het kwastje een soortvan stift is. Als je nou moeite hebt met rechte lijnen maken, is dit de perfecte eyeliner.


– lipgloss; superstay 24 colour van maybelline NY. Het is een hele mooie rode lipgloss, waarbij je nog een laagje gloss overheen moet doen. Het blijft 18 uur zitten. TIP; doe het niet op voor de lol, want je krijgt het er amper af!


– oogschaduw; trio eyeshadow brown van max factor. Met deze oogschaduw kan je mooie basic smokey eyes maken.


– concealer; superstay 24 Hour concealer (2) van maybelline. Het is een lichte concealer voor je wallen en covering. Ik vind deze kleur precies goed, want het is net niet te licht voor mij huid en het blijft goed zitten.


– Bronzer; Natural Bronzer van Rimmel London. Ik leen nu tijdelijk een bronzer van me zus, alleen ik wil er zelf ook één. Dus vandaar deze bronzer, ik heb ‘m uitgetest en ik vind het een mooie glitterloze bronzer.
Alle artikelen heb ik van de etos en me bronzer ga ik daar ook kopen. (:

XOXO

