Hairstyles (:

door ohmyboho

Haaaai,
ik was vandaag bezig met me haar krullen en toen klemde ik me haar ff vast omdat het anders in me gezicht zat. Toen zag ik dat het er best wel leuk uitzag hoe ik het vastklemde en toen heb ik allemaal verschillende kapsels uitgeprobeerd enso. (:
Ik laat jullie nu een paar kapsels zien (niet allemaal, want dat wordt anders een beetje veel) ;

Dit is dus mijn haar als het gekruld is.



Mijn eigen stijl van een updo-look, Taylor Swift heeft ook vaak updo-looks.



Een Bohemian braid (Bohemen vlecht) gemixt met een normale vlecht.


En dit is een half bohemian braid. (;


Één of ander kapsel zonder naam. (a)
En ja, ik weet het licht bij deze foto’s is nogal kuttig.




En toen werd me haar statisch… -.-
Hier heb ik gewoon de onderste plukken van me haar opgestoken en er een strikje op geklemd.

En dat was het dan. Ik heb niet alles gedaan zoals ik al zei, want dat wordt gewoon echt te veel.
Hope ya’ll likey likey? (:

XOXO

