Cocktail vs. Cocktail

door ohmyboho

Olla,
in Spanje heb je veel cocktailbars met veel goedkope, lekkere cocktails!
Hier in Nederland zijn ze rond de 10 euro en in Spanje maar 4 á 5 euro!
En ze zijn soms ook nog lekkerder!
Ik vind Mojito en Tinto Verano lekker!

Mojito is een mix van rum, citroen, mintblaadjes en suiker.
Een goede mojito is erg lekker, alleen ik kan het niet helemaal op (vanwege de rum). Bij de vorige blog zie je mij en mijn zus in een cocktailbar; daar drink ik mojito.

En Tinto (de) Verano is ook zooo lekker! Dat is rode wijn (4%) met soda en suiker. Het smaakt naar een soortvan Cassis, maar dan proef je er ook rode wijn doorheen. (: Het is echt mijn favorite drink, alleen mag het niet te vaak, want er zit 4% alcohol in. -.- #kut

Dat was ff een overzicht van de cocktails die ik écht lekker vind.
Adios; XOXO

